لیگ برتر تجربه ارزشمندی برای رشد فوتبال قم است
نوشته شده توسط : احسانی
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم:
لیگ برتر تجربه ارزشمندی برای رشد فوتبال قم است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تجربه ارزشمندی در راستای رشد و توسعه فوتبال قم خواهد بود.

خبرگزاری فارس: لیگ برتر تجربه ارزشمندی برای رشد فوتبال قم است

 

سیدمحسن بابامیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: صبا با ترکیبی از بازیکنان مستعد و آینده‌دار فوتبال قم در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور شرکت کرده است و تا این هفته عملکرد تیم در مصاف با حریفان قابل قبول است.

وی تاکید کرد: با وجود محدودیت‌های مختلف و همچنین عدم برخورداری از تجربه لازم در مقایسه با تیم‌های با سابقه‌ای همچون سپاهان و ذوب آهن اصفهان، برق شیراز و فولاد خوزستان، صبا در لیگ این فصل در مجموع عملکرد خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم با اشاره به اینکه از آخرین بازی خانگی مقابل برق شیراز با بدشانسی نتوانستیم سه امتیاز بگیریم اظهار داشت: ما در این دیدار در خانه بازی می‌کردیم و با توجه به بازی خوب خود به واقع شایسته کسب سه امتیاز و برتری بودیم.

وی ادامه داد: تمام تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تیم‌هایی مدعی و قابل احترام هستند، بنابراین تا پایان بازی‌ها در دیدارهای باقی مانده برابر هر حریفی با قدرت و تمام توان به میدان می‌رویم.

بابامیری خاطر نشان کرد: تیم فوتبال امید صبای قم در رقابت‌های این فصل لیگ دسته برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در شرایطی قرار دارد که تیم‌های مقابل باید به عنوان یک مدعی به صبای قم نگاه کنند، زیرا تیم ما در نیم فصل دوم بهترین نتایج را کسب کرده است.

وی اضافه کرد: رقابت‌های این فصل لیگ دسته برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی به انجام می‌رسد که اکنون آماده بازی هفته بیست و سوم هستیم و برابر تیم فوتبال امید استقلال اهواز در خانه خود تلاش می‌کنیم با ارائه بازی بسیار خوب و مقتدرانه بتوانیم به مکان‌های بالای جدول رده‌بندی نزدیک شویم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم افزود: دیدارهای خانگی این فصل صبای قم برای کادر فنی و مجموعه تیم اهمیت بسیاری دارد، زیرا قصد داریم در بازی‌هایی آتی که در خانه به انجام می‌رسد مقابل تیم‌های مهمان با قدرت به میدان رفته و به امتیازات کامل بازی‌های خانگی دست یابیم.

وی به وضعیت تیم فوتبال امید صبای قم اشاره کرد و یادآور شد: با وجود استراحت در هفته بیست و دوم و تعطیلی موقت رقابت‌ها، تیم ما با توجه به تمریناتی که برای آماده‌سازی پشت سر گذاشته است، از هر نظر آمادگی کامل را برای دیدار با امید استقلال اهواز دارد.

دیدار صبای قم و استقلال اهواز در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور در حالی به انجام می‌رسد که صبای قم از دیدار قبل خانگی با حریف شیرازی خود یعنی برق شیراز در خانه موفق به کسب نشده است.

صبای قم هم‌اکنون با کسب 22 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور ایستاده است.





:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: